TiffanyLamppu.fi - Palautuskäytäntö
TiffanyLamppu.fi:ssä olemme ylpeitä tarjoamistamme korkealaatuisista Tiffany-valaisimista, ja haluamme sinun olevan täysin tyytyväinen ostokseesi. Mikäli jostain syystä et ole tyytyväinen tilaukseesi, tutustu alla olevaan palautuskäytäntöömme saadaksesi ohjeita tuotteiden palauttamiseen tai vaihtoon.
1. Palautukset ja Vaihdot:
Hyväksymme palautukset ja vaihdot 7 päivän kuluessa toimituspäivästä. Palautuksen tai vaihdon ollaksesi oikeutettu, seuraavien ehtojen on täytyttävä:
a. Tuotteen on oltava alkuperäisessä, käyttämättömässä kunnossa, kaikkine alkuperäisine pakkauksineen ja tunnisteineen.
b. Ostoksestasi on esitettävä ostokuitti tai tilausvahvistus.
c. Asiakkaan asentamat, muokkaamat tai vaurioittamat tuotteet eivät ole oikeutettuja palautukseen tai vaihtoon.
2. Palautusprosessi:
Aloittaaksesi palautuksen tai vaihdon, noudata näitä vaiheita:
a. Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme osoitteessa [sähköpostiosoite] tai [puhelinnumero] ilmoittaaksesi meille aikomuksestasi palauttaa tai vaihtaa tuote. Ilmoita tilausnumerosi ja yksityiskohdat tuotteesta, jonka haluat palauttaa tai vaihtaa.
b. Odottele hyväksyntää: Oltuasi meihin yhteydessä saat ohjeet tuotteen palauttamiseksi, mukaan lukien palautusluvanumero (RMA). Älä lähetä tuotetta takaisin ilman RMA-numeroa.
c. Pakkaa tuotteesi: Pakkaa tuote huolellisesti mukaan lukien kaikki alkuperäinen pakkaus ja merkitse RMA-numero selvästi pakkauksen ulkopuolelle.
d. Lähetä palautuksesi: Lähetä tuote osoitteeseen, joka on annettu RMA-ohjeissa. Olet vastuussa palautuskustannuksista ellei palautus johdu virheestämme (esim. sait vaurioituneen tai väärän tuotteen).
3. Palautukset:
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, käsittelemme hyvityksesi tai vaihtosi. Hyvitykset annetaan samassa maksutavassa kuin alkuperäinen ostos. Salli meille enintään 10 arkipäivää hyvityksen käsittelyyn.
4. Vaurioituneet tai Virheelliset Tuotteet:
Jos saat vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, ota meihin välittömästi yhteyttä. Järjestämme korvaavan tuotteen tai hyvityksen, ja saattaa olla, että korvaamme palautuskustannukset tällaisissa tapauksissa.
5. Palautuskelvottomat Tuotteet:
Tietyt tuotteet eivät ole palautuskelpoisia, mukaan lukien poistomyynnissä tai alennuksessa olevat tuotteet, asiakaskohtaisesti valmistetut tai personoidut tuotteet sekä asiakkaan muokkaamat tai vaurioittamat tuotteet.
6. Ota Yhteyttä:
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua palautusprosessin kanssa, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme osoitteessa service@tiffanylamppu.fi.
Kiitos, että valitsit TiffanyLamppu.fi:n. Tyytyväisyytesi on meille tärkeää, ja olemme täällä tekemässä palautus- tai vaihtoprosessista mahdollisimman sujuvaa.